Octo: AI Destek Çözümü ile Verimlilik Artışı
Octo, işletmelerin destek biletlerini hızlı ve etkili bir şekilde çözmelerine yardımcı olan abonelik tabanlı bir yapay zeka aracıdır. AI ajanları, organizasyon içindeki en iyi temsilcileri temel alarak eğitilmiştir ve 1000 kelimeye kadar uzun sohbetlere katılabilme yeteneğine sahiptir. Mükemmel bir bellek ve bilgi ile donatılmış olan Octo, müşteri verilerini alabilir, yardım merkezi makalelerine erişebilir ve geçmiş biletlerden öğrenerek doğru ve kişiselleştirilmiş çözümler sunabilir. Ayrıca, tarihsel verileri analiz ederek benzer konuşmaları tanımlayıp ilgili yanıtlar sağlayabilir.
Octo, herhangi bir CRM sistemi ile entegrasyon sağlayarak farklı kanallar aracılığıyla müşterilerle iletişim kurabilir ve 7/24 hizmet sunar. Çözüm başına ödeme modeli ile çalışarak işletmelerin yalnızca başarılı bir şekilde çözülen konuşmalar için ödeme yapmalarını sağlar. Alibaba ve Google'dan AI uzmanları tarafından geliştirilen Octo, karmaşık konuşma dizilerini yönetebilir ve daha önce mümkün olmayan vakaları çözebilir. Genel olarak, müşteri destek verimliliğini artırmak ve çözüm oranlarını yükseltmek için tasarlanmıştır.